Karel Harley Sebastian
Apprentice Level 3
20 December 2014 - 10:38

Uji coba ekstrim pada Galaxy S5

Jangan salah, ga cuma iphone sama sony aja yg pernah ngalamin penyiksaaan dihajar, dibakar, dibanting dan sebagainya

nih Samsung Galaxy S5 juga ada... horor banget


Pertama nih, dihantam pakai palu tuh


1

Ntah ni orang lagi mikir apaan, itu dibeli pake duit loh atau mending kasih ke gw


Terus ada lagi nih direbus coy, emang pisang rebus apa wkwkwk

2


Nih yang parah banget dibakar coy, lu pikir ayam goreng

3

Masih belum diketahui Samsung Galaxy S5 tersebut, tapi yang jelas kayaknya ga bakalan selamat deh

Kalau penasaran ya coba aja cari videonya di youtube

nih gw kasih keywordnya

"Galaxy S5 boil test"
"Galaxy S5 burning test"
"Galaxy S5 hammer test"

:v coba aja keyword lain kali aja dapet yang lebih sangar wkwkwkw

Semoga kita selalu menjaga keselamatan gadget kesayangan kita masing-masing

Sampai jumpa di posting selanjutnya cao wkwkwk

Apakah post ini bermanfaat?

Komentar

  • chuuu
    Professor Level 14
    gile itu dibakar :v mw disate apa yak aheuheuheuheu
  • Daniellee
    Novice Level 1

    Oh my God. Such things I am seeing with Samsung Galaxy S5, I never expected. I woreKingdom Hearts Enigma Coat

  • lukas baran
    Novice Level 1

    Extraordinary discourse and I have a little cat that resembles 3 months older and it appears as though he very still has a cat the runs as well. I discover your blog and read the post, it's very helpful for me.This Is Us Leather Jacket

  • Lily Greece
    Novice Level 1

    You are so exellent. I'm your fan. I follow your post daily torrent sites

  • Aditya Yadav
    Novice Level 1

    you want to know how to work with windows 10 desktop and where to search my computer to open file and folders?Visitmycomputerwindows10 this online and free institution to know and learn.Thank you so much.

  • Kellyleona
    Novice Level 1

    How is it that there is just a single normal and reasonable parent at the school? I'd flip my top if our school attempted to pull this crap. They need a discount and I'd wager the entire cheap assignment help they'll never observe it.

  • Martin Joe
    Novice Level 1

    Yeah its real because i used it & its so great but i never tested like that, its great post but also extreme, i really appreciated form this post. here is somthing greatFirefly Malcolm Reynolds Coat with great design & also have some attractive features.